Frnrhf Kızlar normalde 37 haftalığız ama 1 hafta ilerde gidiyoruz 2gundur hafif regl sancısı cekiyorum bebegim hareket ettiğinde batma hissediyorum dogumun başlangıcı mıdır sizce
Zeynep0806 Frnrhf aynı şey bende de oluyor 38+4 olduk o haftalarda başladı benimde bebek hareket ettikçe kasılmalar oluyor doğuma hazırlık yapıyor bebeklerimiz
Eloscan Frnrhf Zeynep0806 Benim de 37+ 2 aynı ağrı bende de var doğum kanalına yerleşme ağrısı olarak geçiyor.