Babyontheway Arkadaşlar çalışabilri raporu almak için 31+6 da mı yoksa 32+0 da mı doktora gitmek gerekir
twobabymommas Babyontheway merhaba 32+0 da gitmeniz gerekiyor 37+0 a kadar çalışabilir raporu alabiliyorsunuz bende pazartesi günü alacağım
linamom Babyontheway doktora danışın isterseniz benim adet tarihine göre 31+6 ultrason da 32 oluyor doktor gel dedi Cuma
tugbakilic Babyontheway ya benim atamam yakindir suan 31 haftaligim zimmete 34 35 den sonra dussesm ben nasıl ne kadar izin kullanabiliyorum bi bilgimiz varmi izin haklarim yanacak diye cok korkuyorum
tugbakilic twobabymommas ya benim atamam yakindir suan 31 haftaligim zimmete 34 35 den sonra dussesm ben nasıl ne kadar izin kullanabiliyorum bi bilgimiz varmi izin haklarim yanacak diye cok korkuyorum