AyeglDalkl canım benimde kasılmalarım wardı magnezyum werdi. 19. Haftamda düğüne gittik orda acayip sancılarım oldu dışardan görenler sancım olduğunu Anladı acile gittik hafiflemesi için iğne yaptılar. Aradan 3 hafta geçti erken doğum tehlikesi war dedi 3 kutu iğne werdi. Haftada bir oldum. Tekrar kontrole gittim düzeldi çok şükür şimdi hiç bişi yok 🙏🏻🙏🏻 Sende iyi bir doktora git görün derim