Msl22 Yok yok hiç sıkıntı olmaz eğer alerjiniz falan yoksa gönül rahatlığıyla içebilirsiniz. Laktozsuz süt hiç şişkinlik ya da gaz yapmıyor aksine mide rahatlatıyor. Mide yanmasına da çok iyi geliyor. Midenizi sabah akşam maden suyuyla da desteklerseniz bence rahat edersiniz. Valla bende öyle bir gaz vardı ki 6. ve 7. aylarda kendime şaşırıyordum artık 😄