Meleka1 geçmiş olsun ben de yeni pozitif çıktım ama çok öksürüğüm olduğu için hafif bir antibiyotik ve öksürük şurubu verdiler. İyi geldi ilaçlar. Parolun hiçbir zararı yok sadece 6 saatte bir alabiliyoruz. Ateş daha zararlı bebeğe. Ateşiniz ağrınız çoksa alın, kendinizi zorlamayın bence