Gamze__79 Kızlar 1.dozumh olunca da böyle olmustu sanki aşı oldugum yer böyle gııdıklanıyo gibi bugun 2.dozumu oldum gııdıklanıyo gibi hissediyorum kolumu bunu yaşayan var mı
Hatice_gzr2505 Gamze__79 🤗 geçmiş olsun bende de oldu ilk dozumda ikinci daha gelmedi sırası ama ilaç vücuda dağılıyor ya ondandır biraz kaşıntı yapar gibi oluyor