Haticebicer Merhaba son dongumden hesaplandiginda 4 hafta 5 gunluk hamileyim ama ultasonda baktigimizda bebegin kesesi bile olusmamis sizce normal mi doktor haftaya tekrar bakacağız dedi
Kizilkafaa Haticebicer Normal canım ben de erken gittim kese yoktu üzülmüştüm biraz aceleci davranmıştım ❤️
annesinin_beybisi Haticebicer geç döllenme olmuş olabilir ben 4+5 te keseyi görmüştüm ama erken yumurtladım ve erken döllenme oldu o yüzden gördüm 1 hafta sonra bir daha git kese için
Aitaj_ annesinin_beybisi kacinci gununde yumurtlama oldu? Bende 11ci gunumde oldu yumurtlama e adete 4gun kala gosterdi silik cizgi 24martda doktora gidicem daha beklemek isdiyorum biraz. Amma agrilar oldugu icin doktora gidicem
Ezgi_hsyn Kızlar bende 4+3 gebelık gözüyor hcg 359 çıktı 29 martta doktor gelin dedi ama sızedede öylemi çok endişeleniyorum ya kese olmaz ya dış vs olursa diye heyecanımı içimde patlatamadim zaman durmuş gibi🐣🥺
Ezgi_hsyn Haticebicer ben daha dün öğrendim canım 5bucuk yıllık hasretime kavuştum 🤗🤗 eşim inanmamış doktora koşa koşa gitmiş ben babamiyim diye🤭
melekmommm Ezgi_hsyn benimde dört sene sonra oldu ama dış gebelik diyorlar. İnşallah seninki sağlıklıdır iyi düşün iyi olsun canım .
Ezgi_hsyn melekmommm bende öyle bir durum yok ama benimki kendimce endişe canım bakalım rabbime teslim olduk sığındık insallah
Eda272780 Gulcingezer peki ☺️5 haftada keseyi görürsek bebeği ve kalp atışını kaçıncı haftada görürüz