Kelebekk-0307 annekuzucum neden normalden sezaryena döndü acaba benimde su an normal görünüyor ama hiçbir belirti yok 15 gün kaldı. Benimde böyle mi olur acaba merak ediyorum.
annekuzucum Merro sancım yoktu suyum gelmişti suni sancı verdiler bayağ çektim sancım sıklaşmıştı. Açılmama baktılar 4cm oldu en son daha ilerlemedi birde bebek aşağıya inmek yerine yukarı çıkmıştı
annekuzucum Kelebekk-0307 sancım yoktu suyum gelmişti suni sancı verdiler bayağ çektim sancım sıklaşmıştı. Açılmama baktılar 4cm oldu en son daha ilerlemedi birde bebek aşağıya inmek yerine yukarı çıkmıştı