Adetime 4-5 gün var, dün geceye kadar göğüs hassasiyeti yoktu, dün gece yatarken başladı, hatta gece üç kere uyandım iki göğsüm ağrıyor uçları sızlıyor, adette olan gibi değil , iki hamilelik geçirdim ikisinde de başlarda hiç böyle olmadı , kolum dokununca bile tuhaf bi ağrı vardı. Fakat sabah kalktım şu saat oldu hiç birşey yok 😄şimdi gebeliğinde bu belirti olanlar , bu hassasiyeti sürekli mi hissettiniz yoksa ara ara mı oldu, bir defa yaşayıp sonra bişey hissetmeyen oldu mu? Dediğim gibi hiç yaşamadım bilemiyorum