Huzur_2
37+5 te oldum gebelik zehirlenmesinden dolayı erken alınması gerekti belimde olan bir rahatsızlıktan dolayı genel anesteziyi zorunlu olarak oldum ama iyi ki genel olmuşum ameliyattan sonra hemen uyandım evet bir ağrıyla uyanıyorsunuz ama hemen serum takıyorlar hiç ağrı kalmıyor zaten bebeği görünce unutuyorsunuz herşeyi hemen sütte geldi ilk
Kalkıp yürümekte hiç söylendiği kadar zor değilmiş ama çok yürüdükçe dahada açılıyorsunuz