Kizilkafaa çok sevindim canım senin adına erkek hissediyordun ama kızın olsun istiyordun diye hatırlıyorum doğruysa ne mutlu ❤️ Benim de bir oğlum var burada ki herkes ikinciye de erkek diyor doktor da 12+5 de kıza benziyor dedi 14+0 da erkeğe benziyor dedi inşallah bende senin gibi kız haberini alırım dualarınızı hayırlısıyla esirgemeyin ❤️