Mikmikbuk işte 6da duyulmadığını düşünün. Neyse ben sizin düşüncenize bişey diyemem size göre beta takibi gereksiz olabilir ama doktorlar gerekli görüyor ki öneriyor. Bu yüzden yanlış bilgilendirme yapmayalım istediğinizi düşünmekte özgürsünüz fakat başkalarına yanlış bilgiler vermek doğru değil. Sağlıkla kavuşun bebeğinize. İyi geceler