Merhaba bende 30 haftadayım 1800 bebeğim doktorum hiç böyle bir şeyden bahsetmedi. Eizin ve eşinizin fiziki yapısı nasıl? Doktorum riskli gebelikte uzman ayrıca böyle bir durum olsa söylerdi. Ben kilosu biraz fazla mı diye sordugumda bunlar 200 300 gr farkedebilir 1600 de olabilir çok takma gibi bir şey söyledi. Doğurucaz inşallah takılmayın:)) bu arada ben ve eşim de biraz uzun ve iri yapılıyız.