Seyhan34 bende 2 sezeryan oldum bir kurtaj ama yine hamile kaldim evet hamile kalma olasiligi devam ediyor çünkü yumurtaliklar kendine baska yol acabiliyorlarmis bana doktor oyle dedi burada bir kadin 14 yil sonra hamile kaldi oda baglatmis yumurtaliklarini bu sefer bende rahimi aldirmayi düşünüyorum zira kalp hastasina kurtaj bile yasak kurtajda igne bile vuramadilar canli canli aldilar benden artik korkuyorum