Hasret2121 Valla canım bizde 30 haftalık olcaz bende de aynı durum var hep bi gün iyi bi gün çok hareketsiz ve her doktora gittiğimizde de sağlıklı çok şükür gün içinde hissediyorsan sıkıntı yok bence hiç hissetmemek sıkıntı bebek büyüdüğü için hareket alanı kısıtlanıyor ve çok uyuyormuş gittiğinizde bişey çıkmıyorsa buna bağlıyorum ben içini ferah tut bende öyle yapmaya çalışıyorum öbür türlü hep kafaya takınca deli gibi oluyorum 😅 Allah büyük 🙏🏻