Merhaba kızlar ilk kez yazıyorum. 38+4 haftalık hamileyim. Bebeğim ters yani makat geliş. Cumartesi gününe sezaryen için gün aldım. Dün gece mutfakta ayağım kaydı ve bacaklarım baya bi açıldı bende kendi sıktım ve düşmedim ama vajina bölgemde aşırı derecede bi ağrı ve baskı hissediyorum. Ayakta yürüyemiyorum yattığımda dönerken aşırı derecede zorlanıyorum ağrıdan dolayı. Sizce normal mi doktora gitmeli miyim