Elztrk Hiç gitmediğim bir hastaneye gitsem doğumda nasıl muamele görürüm kızlar bir de devlette doğum sancısını tek başıma mı çekicem yoksa eşimin yanımda olmasına izin verirler mi
Betulsen34 Elztrk bende devlete gidiyorum canim. Ozele gecme gibi birndusuncem vardi ama gecmeyecegim galiba. Umarim iyi insanlarla karsilasiriz. Biraz tirsiyorum
tazebiranne_hg04 Elztrk devlette eşini almıyorlar iyisine gelirsen iyi ama çok bağırırsan illa kızarlar