Merhaba Arkadaşlar, 9+4 deyiz ve inanılmaz gazım var yaklaşık 1 aydır. Kilo almadım fakat o kadar şişim ki patlayacak gibi oluyorum😔 Göbeğim 7 aylık hamile gibi şişiyo. Daha önce böyle bişey yaşayan çözüm bulan olduysa yardımcı olabilirmi lütfen
(Doktora söyledim ilaç vs vermedi)