Arkadaşlar 22+2deyiz bugün. Ikizlere hamileyim. Dün detaylı ultrasonumuz vardı. Bebeklerin birinin beynindeki boşluklardan birinde 10mm sıvı ölçtü doktor. Çok şükür başka bir problemi olmadığı için geriler veya sabit kalır dedi ama içim içimi yiyor dünden beri. 3 hafta sonra takip dedi, 28.haftada da fetal mr istedi. Sizden ricam dualarınıza beni de ekler misiniz? Değer düşsün ve sağlıkla kucağıma alayım diye. Tüm bebekler sağlıkla doğsun, Allah tüm anne babaların da bu gibi süreçlerde yardımcısı olsun inşallah.