Mucizebeklerkennn Daha çok ama çok var canım. Ben adetten 18 gün sonra öğrendim düşün. Bekleyoste kal ama adetin 4. Günü tekrar test yap
eceyesilot_63 yenigebe_1 bencede bekleyin biraz bende adetime 10 gün vardı yaptım test hiç birşey çıkmadı ama bir gün geçti yaptım direk çizgiler belirdi inşallah sizinde öyle olur