O16fk Canım bana ortopedi profesörü bişi olmaz kortizonlu iğne kullansan dedi ama kadın doğumcum (benim rahatsızlığım da kullanılması ertelenebilirdi) kullanma doğum sonrasında kullanırsın dedi. Kadın doğumcuya danışmak daha doğru diğer bölüm hocalarıyla birlikte.