Sevdapl Benim riskim var kendi doktorumda heyet raporu almalısın dedi.Kendi veremiyor.Başka bir özel hastaneye gittim.Evet düşük ya da erken dogum riskin var ama hiç kanaman olmamış 11 haftadır taşımışsın bunu o yüzden veremem dedi.Diğer hamilelere göre agrın fazla olabilir ama ağrı içinde heyet verilmez dedi.Bende ne yapacağımı bilmiyorum.Çok daralıyorum.İstanbulda ve Tekirdağdaki tüm özellere sordum vermiyorlar.Buralardan alan var mı