Happy-melek1997 Merveebuluttt çıktı canım 112. 3 çıktı Doktor yüzde 95 var daha 1 gün geçikmene göre güzel sonuç yarın tekrar ver yükselir mi Bi bakalım dedi
Happy-melek1997 Deletedmom622772 kandan takip etmeye başladım çok şükür 112 çıktı yarım Bi daha vericem
Merveebuluttt Happy-melek1997 çok şükür canım çok sevindim inşallah sağlıklı bi gebelik geçirirsin ❤️
Deletedmom622772 Happy-melek1997 evet testlerde benim gecikmeye rağmen biri cok silik biri kan kırmızı çıkmıştı idrar testleri kan gibi olmuyor umarım hayırlısıyla yükselerek devam eder ❤️🙏🏻