kizlar seLam adetime 1 hafta var.Oylesine ovulasyon yaptim ama T çizgisi silik bile cıkmadı.Normal T cizgisi silik bile olsa cikmasi gerekmezmi?vucudumuzda lh hormonu herzaman yokmu? yani T cizgisinin yeri bile belli degil.Test bozuk degil buarada kizlae