feyzakus ben 3 çocuğumu da devlet hastanesinde doğurdum canım, Adana’da 2 doğum yaptım devlette, biraz hemsirelerde aksi davranışlar vardı, 3. Çocuğumu başka şehirde devlette yaptım, çok iyi ilgilendiler, müzik açtılar, bence devlet hastaneleride iyi ama karşına iyi hemşireler ve iyi doktorlar çıkarsa..