nly1702 mutlaka kahvaltı yapıyorum her gün. Hemen bir iki yumurta kırıyorum ya da haşlıyorum, peynir zeytin bir on dk da yiyoruz. İş yerinde de bir iki saat sonra süt içiyorum, elma yiyorum. Bi yirmi dk erken kalkmak yeterli kahvaltı için, bence değer