Linainci69 Benım gıbı iştahı olmayan lar var mı suan canım bısey yemek ıstemıyor zorla atıştırıyorum ama yeterli mi bılmıyorum kendımi tok hısswdıyorum aynı durumda olan lar
burcuruli Linainci69 bende de iştahsızlık oldu bu aya kadar dünyayı yiyebilen ben son ayımda hiçbir şey yemek istemiyorum 😂
iremss Linainci69 büyüyp mideye baskı yaptıpı içindir az ama kaliteli besin gruplarını içeren şeyler yersenz hiiiç sorun olmaz
burcuruli Linainci69 hayır doktorum kilosunun gayet yerinde olduğunu söyledi hem 9 ay boyunca kusmaktan hiçbir şey yiyemeyen annelerin yazılarını okumuştum bebekleri gayet sağlıklı doğmuş zaten kilosu değil sağlıklı olması önemli bence kilo her şekilde alınır 🥰
aselkiz Linainci69 33.haftanın içindeyim en son 28.haftada gitmiştim o zaman bebiş 8-9 gün önde gidiyodu şimdi ne durumdayız bilmiyorum haftaya kontrolüm ama iştahımın da önüne geçmek istiyorum ama olmuyo 😬