Herkese merhaba kızlar ben burdaki doğum hikayelerini okuyarak motive olduğum için taze anne olarak kendimde başkları için yazmak istedim.40+0 iken suni sancıyla normal doğum planı yapıyorduk 39+6 pazar sabah bel ağrısıyla uyandım öncesinde de hafif sancılar vardı tuvalete gittim kanlı pembemsi akıntı geldi nişan olduğundan emin oldum.Saat 3e doğru sancılar sıklaştı hastaneye geçtik nst çekildi dogum eylemi başlamış dendi çatı muayensi oldum açıklığım 1cmdi fakat alt kemik çok basık dendi normal olur ama zor olur bide bebek için risk oksjensşz kalabilir 20ye yakın dikiş olur vs dendi annem eşim konuştuk spinal sezeryana karar verdik iyikide vermişiz sonradan dr gördüki bebek kaka yapmaya başlamış belkide geciksek onu yiyecekti ameliyata alımdım doktorum geldi sen son ana kadar bekledin için rahat olsun dogru bi Karar verdin dedi spinal iğnesi hissetmedim bile çok basit kan vermkten bile kolaymış bide bende doğru yer için dr iki üç kere denemesine rağmen sonra hemen uyuştum ayaklarım karıncalandı ameliyat başladı 15 dkiçinde bebeğim çıktı minik mucizem ağlama sesini duydum ya bana yetti çok şükür 🙏🐣👶🏻Sonradan dikiş kısmı vs toplam 1saat sürdü ameliyat sıradında benim bulantım oldu çok az kustum ama kısa süreliydi sonrasında odaya geçtik 4-5 saat kadar normaldi sonradan ağrılar başladı ama ilaçlarla geçti ilk kalkmam zor ve acılı oldu ama dayanıp sık yürüdükçe insan açılıyor bugün 3.gün hafif ağrım var ama tuvalete vs kendim halledebiliyorum sanırım 1haftada tam iyilşme olur.Özet olarak normal yada sezeryan hiç fark etmezmiş ben çok kafama takıyordum nasıl olacak diye bebeğiniz vaktini ve geliş şeklini biliyor içiniz rahat olsun strese gerek yokmuş Rabbim dogum beklyen herkesin yardımcısı olsun sağlıkla yavrularına kavuşmayı nasip etsin inşallah okuyan herkes bizede dua ederse çok mutlu oluruz 🥰 ♥️🧿