Kızlar gece uyumadan hafif karın ağrısı gibi bir ağrı vardı, yemektendir dedim hafifti. Gün içinde bazen karnımda kasılma oluyordu doktora da gidip göstermiştim her şey normal demişti kasılma için de magnezyum vermişti kullanıyorum. Sonra uyudum gece 2 buçuk gibi belimde ağrıyla uyandım hemen arkasından kasılma başladı bebeğim karnımda sağ tarafta toplanıp çok sertleşmişti. Bir de büyük tuvaletim var gibi kuyruk sokumunda baskı vardı. Ara sıra olduğu için öyle bir şey zannettim ama yaklaşık 4-5 dakikada bir 30 saniye falan sürmeye başladı ağrılı oldu bu sabah 4 e kadar falan sürdü. Eşim de uyandı sesime tabi hastaneye gidecektik biraz daha devam etseydi. Sonra ağrı azaldı ve geçti ben de uyumuşum. Buna benzer bir şey yaşayan var mı normal mi bu olan? Kontrolüm 32. haftada olacak normalde gitmeli miyim kontrol için bugün sizce, yoksa yeniden olacak mı diye takip mi edeyim?