mrvelf benim ilk gebeliğimde 32.hafta civarı suyum çok artmıştı, testler vs yapıldı ama herhangi birşey bulunamadı valla sadece doktorum normal değil sezaryen doğum önerdi ben de tamam dedim spinal sezaryen ile 37+2de doğum yaptım kızım da çok şükür Allah’a sağlıklı sıhhatli doğdu. içinizi ferah tutun, oluyor bazen bu şekilde ♥️