Günaydınlar gece benim kanamam oldu sonrasında sabaha karşı hiçbişey yoktu ağrım sancimda olmadı bende pek önemsemedim ama bu arada tam.38 haftaligim bugünde doktor kontrolüm vardı şimdi yine bişy yok ama eşimin işten gelmesini bekliyrm doktora gidicez sizde doğuma alırlar mı