Sonuç: NEGATİF < 2.3 * çıktı yanlız şöyle bi durum var benim reglim 1 mart basladı 6 mart bitti. Belirtiler var daha önce bi hamilelik gecirmistim malesef düsük yapmıstım üc dört sene önce.. ilk hamileligimde de gögüslerde hassasiyet sık idrara cıkma sürekli uyku hali vardi suan da var aynı seyler. Ayrica normal de beta hcg değerim 1.20 cıkmıstı reglimden hemen önce kan testi yaptırmıstım . Ne düsüncegimi bilemiyorum o yuzden :(