Eliff7111 benim de iki gündür öksürüğü var gittikçe de kötü oluyor sanki. Burnum da tıkalı. Grip midir covid midir bilmiyorum ama birazdan doktora gideceğim. Antibiyotik verirse de kullanacağım sonuçta hamile olduğumuzu bilerek uygun olanı verecektir. Hem enfeksiyon bebeğe antibiyotikten daha zararlıymış. Bence kullanın, içinize sinsin diye kadın doğum doktorunuza da bir danışabilirsiniz