Güzel annelerimiz çoğu zaman okuyorum o yüzden yazayım dedim ilk bebeğime hamileyken 2 aylık olmuştuk bebek vardı kalp atışı vardı ama doktorun ihmali yüzünden verilen ilacın içeriği yüzünden düşük yaptım. Bana kanamayı durdurcak bişi yazmak yerine düşük yapılan ilaçlardan yazmış. O şekilde tanıdık kadın dogumcumuz geç kalınmış dedi ve o şekilde kaybettim. Yani ilaçlar konusunda tek bir doktora kesinlikle. Bağlı kalmayın 2.bebeğim oğluşumda Doktorlar işte down sendromlu doğabilir Beyninde sıvı var kalbi delik vesaire vesaire korkutular korkutular kendime hamileliğimi zehir ettim ama a dan z ye herşeyi aldım genç odası kıyafetler beşik eşim çok hevesliydi o bir sürü bişiler alıp gelirdi 30 haftada suyum geldi 0 açılmayla hastaneye yatırıldım bunalarak sıkılarak pandeminin en ağır döneminde 1 ay hastanede kaldım 3 ciğer geliştirici vurdular . 34 haftada genel anestezi ile sezeryan doğum yaptım 2.530gr bir oğluşum oldu 5 gün hastanede kaldık 5.330 la hastaneden çıkış yaptık. Çok ilaç kullandığım için bebeğim sütümü hiç kabul etmedi ama hiç sorun etmedim ve insanların dediklerini asla duymadım 14 aylık kıpır kıpır geziyor ☺️şimdi ikinci oğluşumu bekliyorum 24 haftalık olduk bile