DenizKseolu bende ilk kez sezaryen oldum ilk gun zorlaniyorsun biraz sonra aya kalkinca gezindikce rahatlitliyorsun korkulcak bisey yok belden spinal epudral yapiyor hic bisey hisetmiyorsun
Duam seninle insallah bebegin doner normal dogum yaparsin bende cok istedim normal dogum ama kizim donmedi icin sezaryen oldu saglikla kucagina al insallah