Veee o beklenen güüün geldii 🥰😇 ne zor yollarla geldim bu zamana, ne zor şartlarla kazandım evladımı burada bir çok kişi şahit oldu. Şimdi birlikte en güzel anımıza şahit olmada sırada 🥰🙏🏻 Saat 9.30 da sezaryene giriyorum, dualarınızı eksik etmeyin. Sağ salim alalım evladımızı kucağımıza.. Hepiniz dualarımdasınız🥰 inşallah güzel haberlerle görüşmeekkkk üzereee 🌸🙏🏻🤍😇