Arkadaşlar 38. Haftamdayim nisanim geldi q gün sonrasında doktora gittim çatı muaynesi oldum ondan sonra o sumuksu şey gelmeye devam etti bu saat pijamamda bir nem vardi uyandığımda ayağa kalkincada şu geldi cok değil suyum mu geldi anlamadım nasıl ayırt edicez ilk gebeliğin bilemedim