Günaydın kızlar.Biraz değişik bir konuyla geldim yardımınıza ihtiyacım var.Birbirimizin halinden yine biz anlarız diye.Hamileyim ve bu ara geceleri çok kalbim çarpıyor sıkıntı çöküyor içime ve hep kabus görüyorum bebek olumsuz etkilenecek diye korkuyorum bu çarpıntıdan dolayı.Gebeliktendir belki diye düşündüm ama evlenmeden önce zor bir hayatım vardı aile olarak hala da devam ediyor ama ben daha çok dışında kalmaya çalısıyorum problemlerin.Ama yinede vücutta birikiyor o stres sonra beklemedıgımız anda çıkıyor demek ki.Dua gibi etkili bir tavsiyeniz var mı? Ne okumalıyım?Ne yapmalıyım?Yardımcı olur musunuz lütfen ..