HavvaKork Söylediğin kısmen doğum sancısı. Kısmen diyorum çünkü doğum sancısı yavaş yavaş düzenli aralıklarla başlayıp sonra sıklaşan ve yerinde duramayacak duruma gelen bir sancı. Ama senin ki stabilmiş. Ama bu kişiden kişiye göre değişir. Kimisinin acı eşiği yüksektir gelen sancıyı çok kolay karşılar, kimisi en ufak krampı bile kaldırmayor. Bence siz sıcak bir duşa girin. Geçmezse hala sancınız varsa bi hastaneye gidip sancınıza ve açıklığınıza bir baktırın. Söylediğin hafta tamda doğum haftası çünkü.