Sinemokull Kızlar 37+2 haftalık gebeyim ve sol kasık ağrısı var bıçak saplanıyormuş gibi Bi arı normal mi sizce??
alimerve Sinemokull bana doktorum bu haftalarda normal sona yaklasiyorsun bebek kanala inmeye çalışıyor artık demişti ama sen yine de doktoruna danış canım