17 Mart’ta nişanım geldi 38+4 ertesi gün doktora gittiğimde nst de sancı gozukmedigi ve bebeğimin doğum kanalına girmediğini söyledi bir hafta bekliycez kendiliğinden sancı yada su gelirse mutlaka gel ama gelmezse sezeryan için gün vericem dedi şuan 39+2 oldum ve yine nişan geliyor tuvalete çıktığımda adet sancısına benzer bir agri ve bel ağrısı var fakat daha ileri giden bişey yok yaşayan var mı yardımcı olur musunuz