Vay be diyorum ne çabuk geçti zaman. İlk gebeliğim iyisiyle kötüsüyse bu günlere geldim. Şimdi de korkuyorum nasıl doğurucam diye. Ve oğluşumu çok merak ediyorum kime benzeyecek acaba. Bakabilecek miyim. Ne zaman doğurucam ben ay. Kafamda deli sorular.