Merhaba Tatliş anne ve anne adayları 😊Bir gün bu postu açmayı bekliyordum sabırsızlıkla. Pazar öğlen başlayan adet sancısının bi tık üstü sancılarla devam eden akşam yatınca geçen iki günün ardından bu gece nişanım geldi. Şu an hem korku hem heyecan bir arada ama garip bi sakinlik rahatlama da geldi sanki iki aydır o stresli ben ben değilmişim gibi. Bunu bekliyormuşum 🤭 Şimdi uyuyup dinleneceğim. İnşAllah oğlumu kreşe gönderebilirim. Yurtdışındayız anne baba vs gelemez hemen. Dualarınıza talibim 🙏🤍🌿 Gelişmeleri burdan yazarım inş ya da sonucu 🤭 Bekleyen herkesin doğumunu tek nefeste kolaylasın Rabbim. 🙏💕