Rabiaaa46 Kızlar bu doğum sancısı nasıl birşey ? Bugün biraz temizlik yaptım dolaplara in çık ilk defa adet sancısı gibi sancım oldu ve belim ağrıyor normal mi acaba bilemedim yardımcı olur musunuz ?
Yigitinannesiyim Rabiaaa46 Ben 34deyim adet sancısı gibi ağrım benim de oluyor doğum sancısı düzenli sık olmalıymış doğum belirtisini de suyun gelmesi kanama olması sık ve düzenli sancı olarak söyledi ebem