Fatma3434 Kızlar gece 1de uyudum şimdi uyandım. İçimde bir huzursuzluk var gibi. 36. Haftadayiz. Ve yaklaşık 3 haftadır böyleyim. Acaba herkes mi böyle 😔
Sgnn Fatma3434 36+3 gece 4-5 gibi uyuyorum sabah 10da kalkıyorum. Vücut lendini anneliğe uykusuzluğa hazırlıyor bence
Yigitinannesiyim Fatma3434 Beni de hiç uyku tutmuyor 3 haftam var doğuma yakın sayılan gruptayım herhalde bende😃
Momgirl16 Fatma3434 ah canım benim bende sizdenin 37+1 yarin son kontrolüm var her gece bole hafatya sali dogum var allahin izniyle hergun boleyim ve heycan korku tuvalet sorunu 🤦🏻♀️😂 rüyalarımda dogum yaptığımız gormeler inanin sersem gibiyimm 🤣
Fatma3434 Sgnn hiç sormayın ya acayip bisey. Sanki birine bisey olmuş gibi uyanıyorum aniden. Huzursuzluk var
Meralcetinakman25 İyi geceler bende 34 haftadayım ve erken doğum riskim var geceler haram oldu bir şey olacak korkusuyla 😔
Yigitinannesiyim Meralcetinakman25 Aynı haftamız benim de erken doğum riskim var sizin niye var acaba
Meralcetinakman25 Çocuğum iki hafta önde gidiyormuş kilosu da iyi olduğu için baskı yaptığını söyledi o kadar dikkat etmeme rağmen erken doğum riskim beni yıprattı ve kasıklarımda sürekli ağrı var 3 saate bir hap verdi kullanıyorum ama hiçbir faydası yok
Pptya Fatma3434 Perşembe doğumum var saat başı iç sıkıntısı ile uyanıyorum 😔 heyecan duymak gerekirken buda ne şimdi oysa bugünleri iple çekiyordum