İlk zamanlarda ben zorlu süreçlerden geçtim boş gebelik dendi dış gebelik dendi. Sekiz dokuz haftama kadar duyamamıştım mesela ben keseyi de görememişti . O döllenmeye de bağlı bişey evet geriliyosun bunalıyosun hep acabalarlasın kalp atışını duyana kadar. Ama sen kalbini bozma illa şu hafta duyulacak diye bişey yok. 7 de duymazsın sekizde duyarsın gidince kesin duycam diye şartlama. Zaten eğer öyle bi durumla karşılaşırsan Allah göstermesin vücudun tepki veriyo ona bunalma o yüzden bunları takıp canını da sıkma. Şuan kendini motive et bünye böyle olumsuz şeylerden etkileniyo. Ve dikkatli beslen.