Merhaba kızlar.
Benim gebelik şüphem var yani bu ay korunmadık. Be ben bu ay baya bir hoplayıp zıpladığımi farkmettim. Dün mesela arkadaşın düğününde 1 dakka oturmadı oynadık.
Aklıma gebelik vs yeni geldi.
Varsa birsey olmuş mudur?
Gelip geçiren, başından geçen var mı ?
Evde de aynı şekil oturmadık günlerdir😏🤎