dilancnrr Şubattın başından beri adet görmüyorum, polikistik var. Ama son 1-1,5 hftadır aşırı uykuluyum. 2 gün önce de açık pembe bir akıntı geldi. Kasık ağırlarım var.. bi de test yaptım ama acaba Umut var mı? https://share.icloud.com/photos/0d0DTGDtWCBDqtqiYYOW1-KCA
Semaa12 dilancnrr benimde çok silikti ya ama ben değilim zannettim ama varmış arkadaşımın çünkü böyle çıkıp negatif çıkmıştı ondan sebep yoktur demiştim varmış yani şuan yüzde 50 50 galiba durumunuz
dilancnrr Bir düşükten sonra pozitif çıkmasına o kadar çok ihtiyacım var ki 🙌 inşallah sizlerin de gönlünce olur 🙌 dua edin ne olur 😓