Nazlierdemir Kızlar bebeğinde gelişme geriliği olan var mıydı süreç nasıl işledi Kaç haftalıkken doğdu Nasıl doğdu anlatr misinz Ben 36 haftalık gittim kilosu 2500 dendi suyuda iyi denildi ama fark hiç kapanmıyor kafama takıyorum haliyle
Tgc_41 Benimde var karın bölgesi 2 haftadan geri geliyomuş 31ci haftada öğrendim şuan 33 bitiyo ama çok korkulacak bi şey değilmiş bol bol protein ağırlıklı beslenmemiz gerekiyomuş
Dilaraqurban @Nazlierdemir bendede car 28ci haftada 26gosteriyodu,30da tam 30gosterdi,ammaduzenli degil yani bazen tamhaftasina gore gelisiyor bazen de gelisme geriligi oluyor😪😪😪32haftadayim
Tgc_41 Nazlierdemir bende yumurta yiyemiyorum 7.ci aya kadar serumla geçirdim hep şimdi kussamda yemeye çalışıyorum ama çok zorlanıyorum yemek konusunda her şey kokuyo 😔
Tgc_41 Nazlierdemir benimde ilk bir hafta geriydi geçen hafta iki hafta geri dedi ama bebepin minyon korkma sakın dedi doktorum insan yinede korkuyo ama 😔
Nazlierdemir Tgc_41 genetik olarak minyonluk var mı peki ailede. Bizde mesela benim taraf iri yarı kaliplidir ama eşimin kız kardeşleri yani kızımın halari çok zayiflar hatta asiri zayiflar
hmyrfnn3 Benimde gayet iyi gidiyordu haftasıyla uyumlu 26 da 2 haftaya yakın gerilik vardı. Ceviz ve peynir çok tükettim ne zaman içim kıyılsa ikisini birlikte yedim 🤭 ondan mı bilmiyorum 28de tekrar gittim doktor maşallah yetişmiş haftasına dedi.