290392 Benim başından beri şekerim olduğu için riskli gebelikti hala öyle 37+1de sezeryanla alıcak doktorum insülin vurmaktan mosmor oldu aylardır kollarım her yemek yememde pişman olmamı saymıyorum bile kilosu da önden gidiyor tosuncuğumun 33 haftalikken 2550 gramdı yarın kontrolüm var 34+1 oluyor umarım 3 kg olmamıştır diyorum önümüzde zaman var daha çünkü karnımda duracağına sağlıkla yanımda dursun istiyorum çok çok fazla sorumluluk var üstümde